måndag 12 januari 2009

springa, sprang, SPRUNGIT

Yeeeah, nu har jag äntligen börjar igen - har precis vart ute & sprungit! Känns hur bra som helst - men de brukar det ju också göra första dagen på träningsschemat! :)
Jag börjar lite lungt med iForms löparträning, eftersom jag precis vart sjuk. Sen är det inte helt lätt att springa här i Jerusalem för det är sååå backigt överallt! Inte som hemma i Skåne på det stora vida slätten! Antar att det tar bättre när man springer i backar hela tiden.. jag försöker tänka positivt iaf!

På torsdag har jag 2 prov i skolan. Ett på Gamla Testamentet, som vi läser denna veckan & så ett på Financial Freedom som jag missade precis innan jullovet. Så det är bara till att sätta igång me pluggandet.. efter en skön, välbehövlig dusch! ;)

Puss&Kram
Bettan

2 kommentarer:

Julia sa...

Du är sååå duktig du!! :D

F sa...

bra jobbat :D längtar tills jag kan börja springa å sånt...