tisdag 6 januari 2009

Back in Jerusalem


Efter ett mycket lyckat o fullspäckat lov är jag nu tillbaka i Jerusalem!! Var helt underbart o få komma hem o om jag är helt ärlig, inte lika roligt att åka tillbaka. Men,men.. jag hann med allt jag skulle, eller allt jag kommer ihåg att jag skulle göra iaf. Hann träffa en väldig massa människor, vissa som jag inte sett på flera år! Ett mycket lyckat lov med andra ord!
Avslutade lovet med att fira nyår i Uppsala vilket var underbart! Fick checka in Julia o Celie nya ställe, mkt hemtrevligt, o träffade en hel del kusiner o andra släktingar! 

Jag hann tom med att bli sjuk precis på slutet av lovet.. så dessa 3 dagar i Jerusalem har jag legat ganska lågt. Idag är första dagen ur sängen, men jag känner mig mycket bättre - så det blir skolan imorrn!
Jag har en hel del att läsa nu i början av skolan, men jag ska göra mitt bästa med att uppdater här!!

När jag flög tillbaka hit fick jag ara 1 månads visa, så jag skulle verkligen uppskatta om ni ville hjälpa mig att be för detta! På nåt sätt kommer det lösa sig för jag har 5 månader kvar i skolan!
Hoppas att ni alla har haft en underbar jul o ett bra nyår!

Gott Nytt År Allihopa!
Puss&Kram
Bettan

Inga kommentarer: