fredag 9 januari 2009

Dagens frustration - megavideo!

Försökte ganska länge att se ett avsnitt av House på megavideo, men det gick inte mer än 13 min innan programmet säger att jag måste vänta 45min för jag har redan tittat i 72min.. får mig att undra lite över deras matteskills. Men i väntan på att House skulle fortsätta så blev lägheten ganska fin! har dammsugat, plockat iordning, diskat o hängt tvätten! :)
Förutom det har det vart en riktigt lugn dag hemma i lägenheten.. jag känner mig mycket bättre nu o förkylningen är nästan borta! Så imorrn måste det va något roligt på schemat - annars blir de bara en lååång vecka inomhus!
Nån som har en bra ide på vad man kan göra en lördag i Jerusalem?!

Trevlig helg på er allihopa!
Nu ska jag ha filmkväll med popcorn!! :D
Puss&Kram
Bettan

2 kommentarer:

Julia sa...

Visst är det frustrerande. Förstår inte varför den gör så! Sjukt störigt är det. Borde kolla upp vilket tidsrymd dom har. Kanske är en helt annan än vad vi andra lever i..:P

Anonym sa...

heh... annars kan du ju betala 9.99 dollar (ungefär 80 svenska)i månaden, o få kolla på hur mkt du vil..? :P jag skaffa konto där för ett par dagar sen, funkar fin fint :)
kan kolla på hur mtk serier/filmer jag vill nu, riktigt skönt osså, gör ju inte heller nå lagbrott pga att det streams ju! heh