söndag 11 januari 2009

Honey Nut Cheerios!


Yummie - har vart i affären & köpt mina favorit flingor som också fick bli dagens kvällsmat! Sen blev det lite kladdkaka till efterrätt! Jag & Dany ska ju inte äta godis, kakor, glass osv. men eftersom han skulle ut & resa idag fick han ha något gott under flygturen. Sen var jag ju tvungen att ha något att trösta mig med eftersom han ska vara borta i 10 dagar - utan internet där han bor - så då passade kladdkaka alldeles utmärkt! Trots avsaknad av msk, tsk & dl-mått blev det ett väldigt lyckat resultat!
Annars har jag läst väldigt mycket idag. Denna veckan har vi ett ämne som är en överblick av hela det gamla testamentet & med det en väldigt tjock bok som vi ska läsa. Men nu när jag väl har börjat så känns den inte så tung - det ska nog gå bra!

Nää, nu ska jag gå & sova - kunde inte somna förrän 3 igår så en lååång natt behövs verkligen!
God natt allihopa!
Puss&Kram
Bettan


Inga kommentarer: