fredag 22 maj 2009

Fredagskväll

Yes, sitter här o kollar på kvällsmötet från Ulfs seminarie. Kollade igår också o det var riktigt bra! Så de ska bli intressant o se va han talar om ikväll.
Annars har jag haft en underbar dag idag! Gick o shappde en stund me Lina på förmiddagen o hittade faktiskt lite fina saker! Jag har ju inte shoppat sen mellandags rean hemma i Sverige! Så jag tyckte jag förtjänade lite nya kläder :P Lägger upp bilder imorrn, om jag kommer ihåg de!

Efter shoppingen var jag bjuden på lunch hos Myriam - vi hade de såå mysigt! Hon hade gjort en underbar sallad o sen yoghurt med frukt till efterrätt, mums! Vi satt o pratar o prata om allt möjligt! Kommer verkligen sakna alla underbara vänner jag har fått här nere! Är så kul att man kan sitta o prata om andliga saker o diskutera o hjälpa o stötta varandra! Det känns liksom så naturligt o de vill jag att de ska fortsätta va när jag kommer hem också!

Nu har jag gjort mig lite kvällsmat o ska titta på seminariet! Är så underbart att titta online.. igår tog jag ett fotbad samtidigt som jag lyssnade på Ulf! De kan man inte göra så lätt annars ;)
Ha en mysig fredagkväll allesammans!
Puss&Kram

Inga kommentarer: