måndag 4 maj 2009

Fiskexpressen!

Jag har ju glömt berätta min underbar nyhet! Har ju funderat ett tag på vad jag ska göra när jag kommer hem... vet fortfarande inte riktigt det men sommarn är fixad i alla fall! Skrev till Patrik, min gamla chef på Fiskexpressen, och frågade om han kunde va referens åt mig. Visst kunde han va de men jag kunde ju jobbar där i sommar om jag ville! Å de ville jag ju! :)

Så nu har jag sommarjobb! Ville ju va ledig v.31 för att åka till Europa konferensen men fick aldrig nåt riktigt svar från Patrik... så jag kände bara hur jobbigt de skulle va o fråga o fråga o fråga... men mor sa att de löser sig alltid o jag bara kände att klart jag ska till konferensen! Så igår kväll fick jag ett mail om att de inte va några problem att va ledig v.31! 
Så Uppsala - here I come!!! Har inte vart på konferensen på 3 år så det ska bli sååå kul! Är en hel del från bibelskolan som ska dit också så de blir som en mini reunion!

Nä, nu är de dags att sussa...
God Natt!

2 kommentarer:

jenny sa...

Vad härligt att sommarjobbet är fixat! Synd att det inte blev på P med mig... *snyft*

Kraaaaam!

erikaskrika sa...

OJ, jag tänkte på dig & fiskexpressen igår när jag gick förbi fiskvagnen på willys. scaaary. men vad kul att du har jobb nu =)