måndag 18 maj 2009

Far Far Far - Wow Wow Wow!

Satt på Skype o pratade me mor igår när de kom fram att Emmanuel o Far hade vart uppe i Gbg o sprungit Gbg-varvet. För bara nån vecka sen så skulle de inte så jag blev lite förvånad.. sen blev jag ännu mer förvånad när jag hörde resultatet, lite skadeglad blev jag också om jag ska va helt ärlig ;)

Men nu är jag ju bara tvungen att tillägna ett helt inlägg till min kära Far!
Vem hade trott att han va så atletisk av sig? Men nu visade han alla att han kan bara han vill! De visste vi kanske redan i o för sig men han visade när de gällde att springa!! :) Det måste också tilläggas att han va i Israel drygt 2 veckor - utan att springa! Sen va han hemma 4 veckor - sprang 4 gånger! Men han o Emmanuel begav sig ändå norrut för att springa en runda! Emmanuel hade dock inte löparskor (undra om nån sagt nåt till han om det?) så han fick ett rejät köttsår på foten - men gav han upp för det? NEJ! Bra jobbat du me Emmanuel!

Det som gjorde mig förvånad o lite glad (!) va just resultaten! Först o främst att Far sprang fortare än Emmanuel!!! Kan tänka mig att de va lite dålig stämning i bilen på vägen hem :P
Men Far då, han sprang på 2tim 12min!!! De tycker jag är riktigt bra jobbat!!! (1min snabbare än mig... men de ska vi ändra på nästa år)

Jag har hört ryktas att de redan smids planer om att klå  Far nästa år... vi får väl se vad som händer! Men Far, jag tror du har sporrat många till att springa nästa år! Till Emmanuel o Calle vill jag bara säga - Lycka Till!!
Yes... ska kanske ut o springa en runda nu, eller va säger ni?!

Inga kommentarer: