lördag 21 mars 2009

Yoghurt med jordgubbar!

Satt precis o åt frukost, naturell yoghurt med färska jordgubbar! Jag älskar all frukt man kan hitta i det här landet!! Just nu äter jag lite GI inspirerad mat... igår hade jag min ätar dag, eftersom vi hade så mt gott på brunchen o sen var jag ju tvungen att äta popcorn på kvällen! Men det var igår det o idag är jag tillbaka på min GI-diet. 

För några dagar sen köpte jag den här fina koftan på rean som nu får agera min bantartröja! Den är nämligen lite tajt så jag har hängt upp den på dörren så att jag ser den varje dag! Tanken är att den ska sporra mig till att äta nyttigt... jag får väl se om det funkar! :)

Nu ska jag snart gå o hämta Julia! Vi ska ha tjejkväll ikväll o titta på Sound of Music! Ska bli så mysigt att bara va vi tjejer en kväll, blir ju en massa prat hela nätterna då! :)
Ha en mysig lördagskväll allihopa!
Puss&Kram
Bettan


Inga kommentarer: