söndag 22 mars 2009

Tjejkväll!

Igår kom Lina o Julia över på tjejmys! Julia kom redan på eftermiddagen eftersom hon inte kunde hitta hit själv o det inte går några bussar förrän sent på kvällen. Så vi satt här hemma alla med Marianoe o hon skulle jobba o vi skulle plugga.. det gick sådär! Men vi fick gjort lite o sen pratade vi resten av tiden! :P

Efter ett tag laga jag middag, Tandoori gryta - sååå gott! Sen kom Lina o då var det dags att starta filmen! Åh, jag har inte sett Sound of Music på så många år men det är ju så bra!!!! Lina hade aldrig sett hela filmen innan så det var verkligen på tiden! Det är en riktig feel-good movie o man blir så glad av alla sångerna!

Men nu är det dags att plugga! Julia åkte precis hem så nu sitter jag här med mina böcker...
Trevlig söndags eftermiddag till er alla!
Puss&Kram
Bettan


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, den filmen har man ju sett ett ex antal gånger när man yngre. Sååå bra! kanske ska hyra den nån dag?

I morgon tror jag att vi får domen på jobbet. ska bli spännande o se vad har tänkt o gjort!

Kraaaaam!