tisdag 10 mars 2009

Gud är God!

Vaknade nyss av att min mobil ringde i mitt öra o jag såg att det var ett nummer från Jerusalem. Så jag harklade mig o svarade med min vackraste nyvakna röst o det var från visa kontoret! hon frågade lite när jag villa komma dit o vad jag ville ansöka om. Till slut kom vi fram till att det spelar ingen roll för mig om jag får student eller turist visa, bara jag kan stanna till Juni. Ok det var inga problem o jag ska komma dit den 23e APRIL! Helt underbart! Ju längre jag måste vänta desto bättre! Så sa hon till mig att komma kl 8, till disk 1 o ha med mig ett foto o 160shekel - låter som om jag redan har fått mitt visum!!

Marianne o Marnix satt i köket o bad för mitt visa percis samtidigt som de ringde - Gud har humor! Jag kämpade verligen igår för att inte känna mig nerslagen av allt som hände, det tog ett tag men det gick o dagen efter löser sig allt! Tack Gud o alla ni som bett med mig! :)
Nu måste jag gå o göra mig iordning för hebreiskan!
Puss&Kram
Bettan

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Älskling! <3