torsdag 19 mars 2009

Äpple med Italiensk salladskrydda!

Skulle precis börja titta på en film när jag blev sugen på nåt gott.. men eftersom jag äter Gi kan jag inte äta mina älskade popcorn! Jag måste verkligen hålla Gi för nu är det bara 2 veckor tills det är dags att ligga på stranden o sola med min kära familj! I alla fall så bestämde jag mig för att ta ett äpple o fick en flash-back från när vi va yngre... Jag, Emmanuel o Maria brukade skära äpplen i supersmå bitar o sen krydda med italiensk salladskrydda - låter kanske inte så gott men det var ett av våra favoritsnacks!! Tyvärr hade vi ingen salladskrydda hemma så det blev bara ett äpple...

Nu ska jag kolla på film iaf! Imorrn är det brunch här hemma som gäller, med några tjejkompisar! Så jag ska upp i ottan o laga mat, eller iaf vid 9! :)
Ha en skön torsdagskväll!
Puss&Kram
Bettan

1 kommentar:

Anonym sa...

haha det var kul :D äpple ÄR ju gott!