måndag 3 maj 2010

Strömavbrott

Jo minsann, idag hade vi strömavbrott på jobb! det värsta var att jag låg på golvet inne i robotcellen och blåste rent från glassplitter när det plötsligt blir helt mörkt och vääldigt läskigt där nere på golvet... men jag lyckades krypa ut och fick bara lite glassplitter på armarna :) Men sen hade vi rast i typ 3 timmar - yeah! Så effektiv arbetstid idag blev väl 2 timmar kanske!

Sen har Sandra och jag gått runt fabriken 2 gånger vilket blev 3000 steg. Så nu har jag vart inne och registrerat alla mina steg och än så länge ligger vårt lag på 94e plats av typ 1800 eller nåt sånt. Tycker jag faktiskt är ganska bra!! Heja oss! :)

Jag har ju fått min nyckel till lägenheten också. Fick den i fredags och gich direkt och lämnade den till byggarbetarna, så nu är jag utan nyckel igen! Men på onsdag får jag alla nycklar och allt annat. Ska bli sååå underbart skönt att flytta till eget! Hoppas bara att renoveringarna går fort så jag kan flytta in snart!! vill ju bara flytta in nu när lägenheten är min! :) Men jag får väl öva mitt tålamod som jag har så grymt mycket av.. hrm.. ;p

Nu är det dags att sova tycker jag... är ju en dag till imorrn!

3 kommentarer:

Julia sa...

Hur kan ni få så mycket steg av ett varv runt!?! Jag får MAX 1000 steg!! En gång fick jag 600 på ett varv!!! Dumma min stegräknare!!!

Bettan sa...

Men gick du ute? Vi gick 2 varv utomhus runt fabriken..

imittkök sa...

vad är det för renoveringar som ska göras på lägenheten?