lördag 24 april 2010

Bullbak!

Nu sitter jag o väntar på att ugnarna ska bli varma... det tar faktiskt längre tid än man tror! :) Vi ska ha frukostbuffe på jobb idag, eftersom man inte kan handla frallor på helgerna så bestämde vi oss för att fixa eget! :) Fast igår gick jag hem efter halva dagen för jag mådde inte alls bra, förkyld, snuvig, febrig.. trist. Men jag sa att om jag hade lovar att baka så hade jag! Så igår blev det till att baka en massa bröd o det blev 55 bullar till slut!

Nu ska de bara gräddas en stund i ugnen, sen kommer Eva o hämtar de o sen kan jag gå upp o sova en stund till!
Bon Appetit!



2 kommentarer:

Sandra sa...

Duktiga du :) De var supergoda och alla uppskattade verkligen att du hade bakat trots sjukdom. Hoppas du kryar på dig! Kram.

Julia sa...

Du skämmer bort ditt skift ;)