söndag 16 maj 2010

På plats i Trollywood!!

Nu är jag äntligen här hos min kära Erika! Vi har ju inte träffats på jag vet inte hur länge.. för länge helt enkelt! Jag kom upp till Göteborg igår och då gick vi till en kinarestaurang och satt och åt budde i typ 3 timmar! :) Hade en hel del att prata om kan man ju säga. Sen gick vi en runda på stan. Har ju fortfarande steg tävling på jobb och jag fick inte många steg av att sitta på bussen till Göteborg :P
Sen blev det en öl på en UTESERVERING!! Det var helt underbart ute.. nu har sommaren börjat på riktigt... när man kan sitta ute och dricka en öl! :)

Nu ska vi bege oss ut på stan i Trollywood! Inte like fint väder idag men det gör inget. Sen blir det mys med middag och ännu mer prat hela kvällen lååång!

WE LOVE AMERICA!

Inga kommentarer: