fredag 28 november 2008

Regn i Jerusalem

Jajamensan, imorse vaknade vi till regnets smattrande på fönstrena! Men synen på regn är lite annorlunda här nere, alla älskar regn eftersom det alltid är så torrt - så det är bara att anpassa sig! :) Idag blir det 3 tröjor, tjocka skor och paraply som gäller när jag ska ge mig ut. Måste gå till marknaden och handla för vi har typ inget i kylen längre! På tisdag kommer hela bönegruppen hit på middag, för att fira min födelsedag, så det gäller att ha mkt mat hemma! Är 3 hungriga grabbar i gruppen = behövs mkt mat!

Igår hade jag en mysig hemmakväll med mig själv.. med popcorn, choklad och House! Tyckte lite synd om mig själv en stund, men detta gjorde kvällen mkt bättre! Fick prata med båda Dany och Julia som muntrade upp mig! TACK! Men oavsett hur många råd man får så hjälper choklad på sitt lilla egna sätt - Tack Milka! :)

Yes, nu har jag druckit mitt kaffe och är redo att ge mig ut i kylan!
Ha en bra helg, allihopa!

Puss&Kram
Bettan

Inga kommentarer: