söndag 30 november 2008

Första advent

Hoppas alla har haft en trevlig första advent! Själv har jag inte lyckats komma i någon slags julstämning alls.. mkt trist, men imorrn fortsätter jakten på egengjord juldekoration! Ska även se om jag lyckas hitta några större ljus att göra en adventsljusstake av! :)

För övrigt har helget bara flytit på.. i fredags hade vi 2 tjejer över på middag o sen kollade vi på Prins Caspian. Måste erkänna att jag inte sett den förrän nu i helgen, men den var riktigt bra! Det behövs nog inte sägas, men det blev ganska sent innan det var dags att gå till sängs, precis som alla kvällar denna vecka! Men tidigt på morgonen skulle Marianne iväg, så vig 8-tiden vaknade jag till av att hon gjorde sig iordning.. men lyckades somna om och vaknade HALV TVÅ på eftermiddan.. ops! Men det var skönt men en heldag i sängen!! Kollade på House, åt o bara myste!

Idag har jag inte gjort så mkt heller.. det vettigaste idag var nog att gå till kyrkan! Här har de möte 5 på eftermiddan så man är inte hemma förrän vid 8 igen. Köpte lite falafel med mig hem till middag - mumsigt!
Så nu har jag bara att göra mig iordning för sängen kvar för idag!
Puss&Kram
Bettan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min lilla plutt,

Sometimes it's good to just take it easy and simply enjoy life just the way God made it! (With a good movie of course!! :0P) I am so happy that you are doing God's will in your life!

I'll always be there!

Din

Anonym sa...

Såå skönt att få höra av dig! Man blir lite smått nojig...

Jag kommer snart att svara på ditt mail, men jag har ingen tid över just nu. Jobbar konstant både hemma o i nya huset!

Hör av mig snart!

Kraaaaaaaaaaaam!