måndag 22 september 2008

Skolan har börjat!!


Ja, då har jag kommit fram till Jerusalem och hunnit med min första dag i skolan! Det känns fortfarande konstigt att vara här, känns som om jag är på semester.. men det försvinner nog när skolan väl börjar på riktigt!

Det gick jättebra att komma hit men det vart svårt att sova på planet så jag var helt slut när jag kom till lägenheten vid 8 på morgonen! Så jag sov några timmar och på eftermiddagen tog hon jag bor med, Adelheid, med mig på en rundtur i city! Det behövdes eftersom jag var tvungen att hitta till skolan själv imorse.. :)

Ja, idag var det mest inormation hela dagen i skolan. Plus att vi fick våra böcker.. så nu är det bara att sätta igång och läsa, för det var en hel del böcker! Ungefär en i veckan..  :)

Just nu håller jag bara på att försöka känna mig som hemma! Så fort jag kan ska jag lägga upp bilder på lägenheten och skolan och så! Imorrn efter skolan slutar ska vi få en giudad tur i Gamla Stan så jag lovar att det blir bilder från den också!

Jag saknar er alla där hemma!
Puss&Kram
Bettan























3 kommentarer:

erikaskrika sa...

är och ska bli så roligt att läsa om allt du får vara med om.

ta hand om dig.
erika

p.s har fått ett bud på mina dkny jeans :)KACHING. d.s

Anonym sa...

I understand nothing, but I love the idea ;-)


Yv
http://leblogdeyv3.wordpress.com/

Anonym sa...

Va skönt att resan dit gick bra!

Ska bli kul o se lite foton med den nya kameran!!

Kraaaaaam!

Pst!! Tyvärr har ju huset vi köpte försvunnit från hemnet, men nästa gång vi är där ska jag fota lite. Men där ska renoveras MYCKET!